Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sunwithinrain | użytkownik

imię i nazwiskotasza masło adrespoznan zarejestrowany17.04.2006 @12:26:07 ostatnio na stronie27.06.2015 @09:05:07

w piź*$! to mam....

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6112240
digarty15 komentarze1030 posty na forum0

komputer / sprzęt
fujifilm 4700

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~basbas    22.12.2006 @10:24:57
"sing it back"

dzien dobry
^EssiDaven    21.12.2006 @11:19:44
no to wesołego jaja i mokrego chomika zycze
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
+Jaroslav    20.12.2006 @18:37:53
a no już myślałem że sie to o mnie zapomniało no
a tam święta.. jedyny plus jaki w tym widze dla mnie to dobre jedzenie i wolny czas od szkoły ..ale Tobie życze żeby były miłe i wyjątkowe

heh tośmy na prawde dawno nie rozmawiali bo we wrześniu już wróciła.. wcześniej ^^
oj jak fala ciepła to ja chce więcej tych fal brrr mrozy są do dupy. nie lubie zimna powinienem przesypiać w ogóle poniżej 4st.C nie funkcjonuje. pozdrawiam serdecznie i cieplutko
ostatnio edytowane: 2006-12-20 18:38:42
^Tymotek    20.12.2006 @17:03:55
nnnnnnaaaaaaaaaaaatttttttttkkkkkkkkaaaaaaaaaaaa!!!! D-Z-I-E-K-U-J-E-!!!

w zasadzie pozyczylas m wszystkiego co chcialem Ci zyczyc, choc moze pozyczanie to kiepskie slowo bo kieszenie ciagle puste mam wielka nadzieje, ze zasiadziemy kiedys w jakiejs knajpce fajnej saczac dobre zimne piwko i cmiac mentolowe paskudztwa wszystkiego najlepsiejszego, lepszego jutra, jeszcze lepszego pojutrza, ciszy i spokoju, zyczliwosci tego jebanego swiata i duuzo usmiechu na twarzy, a poza tym to Mikolaja z duuuzym workiem hie hie
~basbas    20.12.2006 @16:40:56
dziękuję

a dlaczego wreszcie
~Thorin    18.12.2006 @15:29:05
Hej Natko, ale ja się dawno nie logowałem, po drodze się tyle zdarzyło, miałem pad kompa, częśc fot mi się ulotniło, lekko sie podłamałem i zaliczyłem zwiech umysłowy

Ja też mysle, że należałoby powrócić do driknów i rozmów nocnych, jestem do tego świetnie przygotowany pod kątem zapasów procentowych jak i opowieści Będę Cie zagadywał na gg więc

Adam

ps. ja też! pachnie tak że ... po prostu umieram z narcystycznego podziwu
_______
paint it black...
~Zekocoster    16.12.2006 @11:47:00
bez obawy.
~basbas    10.12.2006 @13:56:04
~basbas    08.12.2006 @13:51:44
bardzo zgrabne masz preferencje

dzien dobry
~basbas    07.12.2006 @17:26:55
ta usłyszałas mimo woli czy przeczytałas w moim profilu czego słucham
matthew herbert - foreign bodies...bosko
bardzo lubię
Ty jestes SQ...
~basbas    06.12.2006 @22:49:24
dobry wieczór
no fakt lubie siebie a nawet bardziej
^EssiDaven    06.12.2006 @18:50:08
jea
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
~basbas    06.12.2006 @10:37:15
moze według utartych wzorców, metryczki z podrecznika dla czwartego roku dietetyki, moze i waze za mało
ale powiem Ci po cichutku ze bardzo mi z tym dobrze
~basbas    06.12.2006 @10:34:41
~cypel    06.12.2006 @07:51:25

Ty mała podstępna dietetyczko
dobrze wiesz, że tu nie ma kawy
mogę Ci zaoferować wodę, bez bąbelków
pod warunkiem, że ją sobie wydobędziesz,
ze studni głębinowej, którą wcześniej sama wykopiesz

_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
'bruklin    06.12.2006 @03:18:28
dzieki Ci bardzo droga ma
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
~marcl    05.12.2006 @22:16:57
a dostałam dostałam ^^ tylko daleko od domu i nie sadziłam, że tak tęskno mi bedzie. no i bez komputera bez tableta bez skanera.... eh...
_______
mysli chodzą po głowie mówi wyrażenie potoczne...
RUDA CAŁA JA.
jestem jeszcze TU http://www.marsela.deviantart.com
~cypel    04.12.2006 @16:08:05
a co to ja qrna bawidamek jestem ?
jeszcze ostatniego rachunku za abonament radiowo-telewizyjny nie zapłaciłaś

_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
^Tymotek    01.12.2006 @13:24:17
Slonko, zaczynamy od prezentow http://www.digart.pl/praca/558037/Szczytowanie.html a z tym to jest tak, ze jak nie masz nowej wersji IE to Ci nie odczyta. zainstaluj mozilla firefox czy jakas opere albo po prostu apgrejduj IE napisalem Ci tam zajebiscie poplatana i nieciekawa w sumie historie mego zycia, nie odtworze jej juz, ani nie odczytam, bo tu nie ma archiwum wyslanych wiadomosci...
~jny1    01.12.2006 @09:59:49
Hello Sun ... there's a long time ...
I hope you feel good ... :o)
I don't understand the polish interface of the site ... : But i think to come give you a thought...

Have a nice day !
~szymanna    29.11.2006 @14:57:53
Jasne, że sie zgadzam:D
RÓB.
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
~szymanna    29.11.2006 @14:11:14
Witaj
Jest mi niezmiernie miło,że to skrzyżowanie motyla z ptakiem podobało Ci się.
Oczywiscie,że możesz robic z nim co Ci sie tylko podoba.
A jak już decydujesz sie wytatułaować cos podobnego, to przyslij mi...zdjęcie:D

Pozdrawiam.
Miło Cie poznać.
Czyzbym widziała grafiki u Ciebie?
Pozwolisz, że zerknę?
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
+Jaroslav    09.11.2006 @20:43:37
hello. co tam u Ciebie słychać?
jus o mnie zapomniałaś
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt